O Hrabrom telefonu

Hrabri telefon je nevladina, neprofitna organizacija osnovana 1997. godine s ciljem pružanja direktne pomoći i podrške djeci i njihovim obiteljima, ali i rada na prevenciji zlostavljanja, zanemarivanja i neprihvatljivog ponašanja djece i mladeži.

Vizija udruge je doprinos stvaranju društva u skladu s najboljim interesima i potrebama svakog djeteta. Hrabri telefon djeluje u skladu s misijom pružanja usluge visokih standarda kvalitete u okviru psihosocijalne djelatnosti u partnerstvu s ostalim dionicima na cijelom području Hrvatske, a u skladu s potrebama ciljanih skupina i rezultata znanstvenih istraživanja.

U svojem se radu Hrabri telefon vodi načelima:

  • dostupnosti (sve aktivnosti i usluge besplatne su za krajnje korisnike),
  • povjerljivosti (informacije o korisnicima koriste se isključivo za statističke obrade i analize i nisu dostupne javnosti) te
  • najbolje dobrobiti djeteta (savjetovanje i podrška usmjeravane su ovim načelom).

Također, u svakodnevnom radu organizacija ulaže posebne napore u postizanje i poticanje pozitivnih promjena u društvu kao i u vlastiti rast i napredak u pogledu stručnih standarda kvalitete u pružanju usluga krajnjim korisnicima te vodi brigu o zaposlenicima i volonterima kojih se više od 800 do sada uključilo u rad Hrabrog telefona.